Як і кожен комп’ютер, Arduino з моменту подачі на плату живлення виконує програму яка записана в пам’яті плати. Процесор може обробити програму яка записана у вигляді набору чисел - машинних кодів (взагалі кожен числовий код має так зване "двійкове" представлення, тобто у вигляді набору одиниць та нулів, але про це ми поговоримо далі). Людині яка програмує Arduino краще писати програму (тут вона називається скетч) за допомогою набору слів-команд, які схожі на розмовну мову (принаймі англійську). Тобто необхідно мати спеціальну програму яка буде "перекладати" слова-команди, зрозумілі людині, у машинні коди, які зрозумілі машині. Сам процес називається компіляцією, а програма, яка виконує все це зветься транслятором.
Так як програму спочатку слід написати, то необхідно мати програму-текстовий редактор, а краще коли є універсальний програмний засіб, який може виконувати функції редактора, компілятора та зможе завантажити готовий код в пам’ять Arduino.   



IDE (інтегроване середовище розробки) - це спеціальна програма, що працює на вашому комп’ютері і дозволяє вам писати скетчі для плати Arduino простою мовою на зразок мови Processing. Коли ви натиснете кнопку вивантаження скетчу на плату, то код, який ви написали, буде транслюватися в мову C (яка досить складна для початківців), потім буде переданий компілятору avr-gccякий і проведе фінальну трансляцію в код, зрозумілий мікроконтролеру.

Цикл програмування Arduino спрощено виглядає так:

  •      Підключіть вашу плату до USB-порту свого комп'ютера.
  •      Напишіть програму-скетч
  •      Вивантажуйте цей скетч на плату через USB-з'єднання і зачекайте кілька секунд для перезапуску плати
  •      Плата виконає написаний вами скетч.

- Copyright © Основи мікроелектроніки в школі